PODPORA a SERVIS
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE PRE IČO
RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE BEZ IČO
(fyzická osoba nepodnikateľ)
Po odoslaní reklamačného formuláru vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu reklamácie.
POZÁRUČNÝ SERVIS
V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte náš e-shop, a my vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY
V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom pre vaše zariadenie, kontaktujte nás.
Kontaktujte OBCHODRIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE
Pred zaslaním tabletu, notebooku alebo PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).
Pokyny pre SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKYOBNOVENIE
operačného systému
pre Tablety, Notebooky a PC
Ak máte problém s vašim zariadením od určitej udalosti ako je inštalácia aplikácie alebo aktualizácie, tu nájdete návod ako operačný systém obnoviť do predchádzajúceho bodu obnovenia, alebo ako operačný systém obnoviť do továrenského nastavenia.
Záručné reklamácie produktov Think PC
ThinkPad
ThinkPad Tablet
ThinkCentre
ThinkStation
ThinkVision
Záručné reklamácie produktov Lenovo DCG
ThinkServer
ThinkAgile
System x
Záručný servis pre produkty Lenovo DCG poskytujú autorizovaní servisní partneri Lenovo.
Záručné reklamácie produktov Idea PC
ThinkBook
LEGION
YOGA
IdeaCentre
IdeaPad
IdeaPad D330
Záručné reklamácie tabletov
Android tablety
Miix
YOGA BOOK
Záručné reklamácie telefónov
MOTO
Smartfóny Lenovo
Motorola
Záručné reklamácie príslušenstva Lenovo a produktov ostatných výrobcov
Adaptéry
Dokovacie stanice
Klávesnice
Myšky
Brašne
...
Určené len pre príslušenstvo Lenovo (adaptéry, dokovacie stanice, brašne a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod lenovo-shop.sk.
Adresa servisu:
Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 245/7
036 01 Martin
ZÁRUČNÉ REKLAMÁCIE OSTANÝCH VÝROBCOV
Záručné reklamácie tlačiarní EPSON
Kontaktujte servisné stredisko Prime Service s.r.o.
Záručné reklamácie projektorov EPSON
Kontaktujte servisné stredisko VSP DATA
POZÁRUČNÝ SERVIS
V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode lenovo-shop.sk.
Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.
TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:
- OSOBNE NA PREDAJŇU
- ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
- OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (balík do 10 kg)
CENOVÁ PONUKA
Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby.
VYSTAVENIE PONUKY
Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.
AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE
Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:
29,90 € s DPH
SERVIS
Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a cena za poskytnuté služby, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.
POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY
Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.