PODPORA a SERVIS
ZÁRUČNÉ REKLAMÁCIE
POZÁRUČNÝ SERVIS
V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon, alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte nás, a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.
ROZŠÍRENIE ZÁRUKY
V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky, alebo potrebujete poradiť s výberom pre Vaše zariadenie, kontaktujte nás.
Kontaktujte OBCHODRIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE
Pred zaslaním tabletu, notebooku alebo PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému Vám zdvorilo odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).
Pokyny pre SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKYOBNOVENIE
operačného systému
pre Tablety, Notebooky a PC
Ak máte problém s vašim zariadením od určitej udalosti ako je inštalácia aplikácie alebo aktualizácie, tu nájdete návod ako operačný systém obnoviť do predchádzajúceho bodu obnovenia, alebo ako operačný systém obnoviť do továrenského nastavenia.
Záručné reklamácie produktov Think PC
ThinkPad
ThinkPad Tablet
ThinkBook
ThinkCentre
ThinkStation
ThinkVision
Záručný servis typu (Customer Carry In) a záručný servis u zákazníka typu (On-Site) pre produkty so značkou Think, poskytujú autorizovaní servisní partneri Lenovo.
Záručné reklamácie produktov Lenovo DCG
ThinkServer
ThinkAgile
System x
Záručný servis pre produkty Lenovo DCG poskytujú autorizovaní servisní partneri Lenovo.
Záručné reklamácie produktov Idea PC
LEGION
YOGA
IdeaCentre
IdeaPad
IdeaPad D330
Záručné reklamácie tabletov
Android tablety
Miix
YOGA BOOK
Záručné reklamácie telefónov
MOTO
Smartfóny Lenovo
Motorola
Záručné reklamácie príslušenstva Lenovo a produktov ostatných výrobcov
Adaptéry
Dokovacie stanice
Klávesnice
Myšky
Brašne
...
Určené len pre príslušenstvo Lenovo (adaptéry, dokovacie stanice, brašne a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod lenovo-shop.sk.
Adresa servisu:
Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 245/7
036 01 Martin
ZÁRUČNÉ REKLAMÁCIE OSTANÝCH VÝROBCOV
Záručné reklamácie tlačiarní EPSON
Kontaktujte servisné stredisko Prime Service s.r.o.
POZÁRUČNÝ SERVIS
V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode lenovo-shop.sk.
Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.
TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:
- OSOBNE NA PREDAJŇU
- ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
- OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (preprava je spoplatnená)
CENOVÁ PONUKA
Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby. Cena prepravy do servisu je 5,90 € s DPH (balík do 10kg).
VYSTAVENIE PONUKY
Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.
AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE
Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:
15,00 € s DPH (pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu)
20,90 € s DPH (pri zaslaní kuriérom späť k Vám, balík do 10 kg)
+ CENA PREPRAVY DO SERVISU
5,90 € s DPH (ak ste využili našu službu zvoz do servisu, balík do 10 kg)
SERVIS
Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.
POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.