PODPORA a SERVIS

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE PRE IČO

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE BEZ IČO
(fyzická osoba nepodnikateľ)

Po odoslaní reklamačného formuláru vás budeme kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu reklamácie.

POZÁRUČNÝ SERVIS

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte náš e-shop, a my vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.

ROZŠÍRENIE ZÁRUKY

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom pre vaše zariadenie, kontaktujte nás.

 Kontaktujte OBCHOD

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE

Pred zaslaním tabletu, notebooku alebo PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému vám odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).

 UPOZORŇUJEME, v prípade, že bude potrebná obnova systému do pôvodného továrenského nastavenia, STRATÍTE DÁTA ULOŽENÉ NA DISKU.
 ZARIADENIE ZABAĽTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.
 Pokyny pre SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

OBNOVENIE
operačného systému

pre Tablety, Notebooky a PC

Ak máte problém s vašim zariadením od určitej udalosti ako je inštalácia aplikácie alebo aktualizácie, tu nájdete návod ako operačný systém obnoviť do predchádzajúceho bodu obnovenia, alebo ako operačný systém obnoviť do továrenského nastavenia.

Záručné reklamácie produktov Think PC

Notebooky Lenovo ThinkPad Tablety Lenovo ThinkPad Počítače Lenovo ThinkCenter ThinkCenter a ThinkStationMonitory Lenovo ThinkVision

ThinkPad
ThinkPad Tablet
ThinkCentre
ThinkStation
ThinkVision

Pre zariadenia s Carry In a On-Site zárukou Záručný servis typu (Customer Carry In) a záručný servis u zákazníka typu (On-Site) pre produkty so značkou Think, poskytujú autorizovaní servisní partneri Lenovo.
Pre zariadenia s Premier Support zárukou Ak ste si zakúpili zariadenie spolu s Premier Support zárukou alebo ste si túto záruku prikúpili, pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte zákaznícku linku na dole uvedenom telefónnom čísle:
 0800 171 587 (PO-PIA 9:00-18:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie

Záručné reklamácie produktov Lenovo DCG

Servery Lenovo ThinkServer a ThinkAgile

ThinkServer
ThinkAgile
System x

 02 4964 8888

Záručný servis pre produkty Lenovo DCG poskytujú autorizovaní servisní partneri Lenovo.

  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie

Záručné reklamácie produktov Idea PC

Notebooky Lenovo IdeaPad, LEGION a YOGA  Počítače Lenovo IdeaCenter a LEGION

ThinkBook
LEGION
YOGA
IdeaCentre
IdeaPad
IdeaPad D330

 02 68 622 202 (PO-PIA 9:00-18:00)
Pre zariadenia Lenovo Idea s On-Site zárukou Ak ste si zakúpili zariadenie so značkou Idea spolu s On-Site zárukou alebo ste si túto záruku prikúpili, pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte zákaznícku linku na dole uvedenom telefónnom čísle:
 02 55 424 656 (PO-PIA 9:00-18:00)
Pre zariadenia s Premium Care zárukou Ak ste si zakúpili zariadenie spolu s Premium Care zárukou alebo ste si túto záruku prikúpili, pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte zákaznícku linku na dole uvedenom telefónnom čísle:
 0800 156 629 (PO-PIA 9:00-18:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie bude vyzdvihnuté na vašej adrese a dopravené do servisného strediska a po vykonanej oprave doručené späť na vašu adresu.

Záručné reklamácie tabletov

 Tablety Lenovo a YOGA 

Android tablety
Miix
YOGA BOOK

 +421 850 232 406 (PO-PIA 7:00-16:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Po potvrdení od servisu, zariadenie s popisom závady a kópiou nákupného dokladu zabaľte do krabice a objednajte si kuriéra na náklady prijímateľa.
Balík odošlite na adresu:
van Eupen Repair Czech s.r.o.
Nupharo Campus
Kninice 55
403 35 Libouchec
Ceska republika

Záručné reklamácie telefónov

 Telefóny Lenovo a Motorola 

MOTO
Smartfóny Lenovo
Motorola

 02 210 280 90 (PO-PIA 9:00-17:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie bude vyzdvihnuté na vašej adrese a dopravené do servisného strediska a po vykonanej oprave doručené späť na vašu adresu.

Záručné reklamácie monitorov Lenovo a LEGION

 Monitory Lenovo 

Part Numbers (PN) začínajúce na 65

 0850 232 406 (PO-PIA 9:00-18:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady a fotografiju monitora
adresu pre prípadné doručenie nového monitoru
  Rýchla výmena
V prípade uznania záručnej reklamácie vám bude odoslaný nový monitor a po jeho prijatí je nutné poškodený monitor vrátiť v krabici, v ktorej dorazil monitor nový.

Záručné reklamácie príslušenstva Lenovo a produktov ostatných výrobcov

 Príslušenstvo pre Lenovo 

Adaptéry
Dokovacie stanice
Klávesnice
Myšky
Brašne
...

 043 4224 771 (PO-PIA 8:00-17:00)

Určené len pre príslušenstvo Lenovo (adaptéry, dokovacie stanice, brašne a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod lenovo-shop.sk.
Adresa servisu:

Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 245/7
036 01  Martin

  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
číslo objednávky
sériové číslo (SN) produktu
popis hlásenej závady

ZÁRUČNÉ REKLAMÁCIE OSTANÝCH VÝROBCOV

Záručné reklamácie tlačiarní EPSON

 Tlačiarne EPSON 

Kontaktujte servisné stredisko Prime Service s.r.o.

 047 433 1517 (klapka 124)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie pripravte na prepravu v pôvodnom obale, s nainštalovanými náplňami. Priložte kópiu dokladu o kúpe. Dopravu do servisu aj zo servisu k zákazníkovi hradí servisné stredisko.

Záručné reklamácie projektorov EPSON

 Projektory EPSON 

Kontaktujte servisné stredisko VSP DATA

 02 45 691 375
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie

POZÁRUČNÝ SERVIS

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode lenovo-shop.sk.

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.

TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:

  • OSOBNE NA PREDAJŇU
  • ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
  • OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (balík do 10 kg)

CENOVÁ PONUKA

 Pred vyžiadaním cenovej ponuky doporučujeme kontaktovať servis telefonicky 043 4224 771 pre overenie, či bude pre nacenenie opravy zariadenia potrebné doručiť ho do servisu.

Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby.

 Servis môže vyžadovať platbu za diagnostiku vopred. Pokiaľ bude na zariadení vykonaný servis, poplatok za diagnostiku vám bude odrátaný od ceny servisu.

VYSTAVENIE PONUKY

Po analýze poruchy vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

 Cenová ponuka na náhradné diely do 5 pracovných dní

AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE

Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:

29,90 € s DPH

SERVIS

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a cena za poskytnuté služby, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

 Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.

 Produktové číslo (PN) a Sériové číslo (SN) produktu sú potrebné pri požiadavke na náhradné diely.
 ZARIADENIE ZABALTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Správne zabalenie zásielky

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.